czwartek, 8 sierpnia 2019

Prawie za darmo, czyli nowe możliwości otrzymania rabatu przy przedłużeniu umowy w Orange.

Przyznam, że powrotu promocji w abonamentach Orange spodziewałem się dopiero po wakacjach, ale okazuje się, że się pomyliłem. :-)

Jeden z Czytelników bloga doniósł mi właśnie, że w dziale utrzymania klienta (DUK) Orange ponownie istnieje możliwość udzielenia podwójnego rabatu na abonament, dzięki czemu miesięczna opłata za Plan Mobilny 45 po uwzględnieniu wszystkich rabatów może wynosić tylko 5 zł za numer!
Przypomnę, że z podobną sytuacją mieliśmy do czynienia w pierwszym kwartale ubiegłego roku, kiedy to opłata za Plan Standardowy po dwukrotnym naliczeniu rabatu 20% oraz rabatu za łączenie usług wynosiła jedynie 2 zł/m-c.
Dlatego też doniesienia Czytelnika uważam za bardzo wiarygodne, tym bardziej, że otrzymałem od niego także fragmenty aneksów, które w pełni potwierdzają jego słowa.

Jak to teraz wygląda w szczegółach?
Plan Mobilny po udzieleniu zgód marketingowych i po rabacie za e-fakturę standardowo kosztuje 45 zł/m-c.
Do tej pory DUK Orange udzielał maksymalnie 10 zł dodatkowego rabatu na abonament, czyli ostatecznie dawało to 35 zł/m-c. Teraz możliwe jest otrzymanie drugiego rabatu w wysokości 10 zł, dzięki czemu opłata spada do 25 zł/m-c. Przy drugim, trzecim (itd.) numerze na koncie abonenckim dodatkowo dochodzi rabat za łączenie usług w wysokości 20 zł/m-c.
Dlatego z podwójnym rabatem za pierwszy numer na koncie abonenckim w Planie Mobilnym 45 zapłacimy 25 zł/m-c, a za każdy kolejny już jedynie 5 zł/m-c.

W tej sytuacji posiadacze większej ilości numerów mogą przestać szukać alternatywy dla Orange, bowiem przy 3 numerach na koncie średnia opłata za numer wyniesie już tylko (35 zł /3) niecałe 12 zł/m-c. Przy czterech numerach średni koszt spada do 10 zł/m-c/numer.

Nie zmieniło się jedno. Żeby otrzymać takie warunki z DUK należy złożyć wniosek o przeniesienie numeru do innego operatora (lub wypowiedzenie umowy), tak jak to wielokrotnie opisywałem na blogu.

Jeszcze większe możliwości zaoszczędzenia mają od niedawna posiadacze Karty Dużej Rodziny.
W ubiegłym miesiącu Orange wprowadził nową odsłonę promocji dla dużych rodzin, dzięki której za 4 i 5 numer na koncie abonenckim opłata może wynieść okrągłe zero zł. Dzieje się tak dlatego, że we wspomnianej promocji na czwarty i (ewentualny) piąty numer na koncie naliczany jest dodatkowy rabat w wysokości 25 zł. W Planie Mobilnym 45 spowoduje to spadek opłaty do 0 zł. W wyższych planach opłata będzie obniżona o taką samą kwotę, czyli w Planie Mobilnym 55 zapłacimy 10 zł/m-c itd.
Niestety regulamin promocji stanowi, że wspomnianą ulgę możemy otrzymać tylko i wyłącznie podpisując umowę (aneks) w salonie, co praktycznie uniemożliwia skorzystanie z innych rabatów (poza rabatem za łączenie usług).
Aby zoptymalizować opłaty należałoby zatem przedłużyć pierwsze 3 umowy poprzez DUK Orange, a dopiero czwarty i (ewentualnie) piąty aneks podpisać w salonie Orange zabierając ze sobą KDR.

W tej chwili nie mam jeszcze informacji czy konsultanci udzielają podwójnego rabatu w planach innych niż Mobilny 45 (udzielają) oraz w umowach z telefonem. Z doświadczenia zgaduję, że tak. Prawdopodobnie podwójny rabat nie jest natomiast możliwy w umowach na 36 miesięcy, a szkoda, bo mógłby to być dobry sposób na zapewnienie sobie świętego spokoju na dłuższy okres czasu.


Aktualizacja z dnia 06.09.2019
Testowo sam złożyłem wypowiedzenie dla kilku swoich numerów. Po kilku dniach otrzymałem telefon z DUK: propozycja dla 4 numerów to włączenie jednego do LOVE, dwa kolejne po 15 zł (czyli 20% rabatu) i czwarty za 5 zł (czyli 2x20% rabatu). Wnioskuję z tego, że wcale nie jest tak łatwo uzyskać taki rabat dla wszystkich numerów. Raczej będzie to sytuacja wyjątkowa, najczęściej spowodowana tym, że akurat konkretnemu konsultantowi zależy na szybkim wyrobieniu targetów sprzedaży ;-)
No chyba, że akurat teraz maksymalne rabaty dają wyłącznie tym, którzy składają wniosek o przeniesienie do innej sieci. W najbliższym czasie postaram się to jeszcze sprawdzić.

Aktualizacja z dnia 18.10.2019
Wycofałem złożone wypowiedzenia i tym razem złożyłem wnioski o przeniesienie czterech numerów (z siedmiu posiadanych) do innego operatora. Tym razem musiałem poczekać na telefon z DUK nieco ponad tydzień. Bez żadnych negocjacji zaproponowano mi podwójny rabat 10 zł na wszystkie posiadane numery (nawet na te, na które nie złożyłem wniosku o przeniesienie) w Planie Mobilnym 45.
Po tych rabatach pierwszy numer kosztuje 25 zł/m-c, a kolejne sześć po 5 zł/m-c.
Tak to wygląda na aneksie:


Natomiast dostępność telefonów w DUK Orange to prawdziwy dramat. Na siedem modeli z cennika, które potencjalnie mnie interesowały, nie był dostępny żaden! Dla porównania w sklepie internetowym Orange dwa z tych siedmiu modeli są aktualnie dostępne. Dlatego też nie mam pewności, czy udałoby mi się uzyskać dodatkowo rabat na raty za telefony, bo po prostu nie miałem szansy spróbować;-)
Przypomnę, że nie mam żadnych usług dodatkowych w Orange, poza tymi numerami komórkowymi.
W porównaniu do mojego poprzedniego podejścia zmieniły się dwie rzeczy:
- zamiast wypowiedzenie umowy dla 2 numerów, złożyłem wniosek o przeniesienie 4 numerów do innego operatora,
- tym razem pozostał już mniej niż miesiąc do zakończenia umowy,
- zadzwonił do mnie inny konsultant niż poprzednio
Niestety nie mam pewności, który z tych trzech czynników był decydujący, ale dla pewności zalecam jednak rozwiązanie z przeniesieniem numeru. No i cierpliwość. :-)
Początkującym polecam zapoznanie się z wpisem o tym jak (bezskutecznie) przenieść numer do innego operatora.

Aktualizacja z dnia 4.11.2019
Gdyby DUK nie zaproponował nic ciekawego, to istnieje jeszcze jedna możliwość przedłużenia umowy.
Orange rozsyła do wybranych abonentów oferty pisemne, takie jak na poniższym skanie:

Rabat 10 zł na abonament i dodatkowo 5 zł na ratę za telefon, to warunki wyraźnie gorsze niż maksimum tego co może zaoferować DUK, ale zawsze lepsze to niż nic.
Oferta prawdopodobnie dotyczy konkretnego numeru telefonu, ale postaram się to jeszcze sprawdzić.

Aktualizacja z dnia 20.11.2019
Okazało się, że nikt mi nie da tego, co mi Orange może obiecać ;-)
W salonie naprawdę bardzo chcieli, ale nie byli w stanie wprowadzić do systemu rabatów obiecanych w przysłanej ofercie. Przy okazji okazało się, że na innych moich numerach, do których żadna oferta pisemna nie przyszła, też jest aktywowana zniżka w wysokości 10 zł. Są do nich także przypisane kody obniżające ratę za telefon, ale żadnym sposobem nie dało się aktywować obu rabatów naraz.
Ale wniosek z tego jest taki, że będąc gdzieś w pobliżu, można przy okazji zajrzeć do salonu Orange i zapytać o to jakie warunki mogą nam zaproponować. Należy pytać o "ofertę reaktywną".

Pojawiły się także informacje, że ostatnio zwykli konsultanci dzwoniący z numerów komórkowych (do tej pory nawet z nimi nie rozmawiałem, bo zawsze proponowali dokładnie to samo co na stronie internetowej) mają możliwość przyznania rabatu na abonament i to nawet do 20 zł. Na razie jest to pojedynczy sygnał, który nie został jeszcze szerzej potwierdzony. 

Aktualizacja z dnia 7.05.2020
Od około 2 miesięcy nie mam potwierdzonych informacji, aby ktokolwiek doczekał się upragnionego telefonu z Warszawy. Tym samym należy chyba przyjąć, że powyższy wpis jest już nieaktualny. 

Aktualizacja z dnia 28.10.2020

Mam potwierdzone informacje, że wróciła możliwość otrzymania dodatkowego rabatu utrzymaniowego w wysokości 20 zł/numer przy przedłużeniu kilku umów. Nie spotkałem się natomiast z sytuacją, żeby taki rabat otrzymał posiadacz pojedynczego numeru.

Przypomnę, że ze wspomnianym rabatem w połączeniu z rabatem za łączenie usług koszt jednego numeru spada do 5 zł/m-c w przypadku planu mobilnego 45, co oznacza, że jest to bardzo dobra oferta.

Nadal nie znam pewnej metody na skłonienie konsultanta do udzielenia maksymalnego rabatu. Tradycyjnie pomocne będzie złożenie dyspozycji przeniesienia numeru do innego operatora. Niestety nie gwarantuje to sukcesu, ale przynajmniej zwiększa szanse na kontakt od konsultanta dysponującego takimi możliwościami.

Ponownie pojawiają się także kody rabatowe, które pozwalają przedłużyć umowę na korzystnych warunkach w sklepie internetowym Orange, także posiadaczom pojedynczego numeru w sieci. Problemem jest jednak ich dostępność. Pojawiają się nieregularnie i w śladowych ilościach. W tej sprawie zainteresowanych zachęcam do prywatnego kontaktu poprzez blogowego emaila.

Aktualizacja z dnia 23.01.2021
W sprawie samych rabatów nic się właściwie nie zmieniło, natomiast coraz częściej zdarza się, że pomimo złożenia wypowiedzenia konsultanci nie dzwonią z propozycją pozostania w Orange. Trzeba zatem samemu (nawet kilkakrotnie) inicjować kontakt, poprzez czat lub zamawiając rozmowę na stronie internetowej operatora. Ostatnio coraz częściej pojawiają się też promocje z telefonami w znacznie obniżonej cenie, choć na ogół dotyczy to wyższych abonamentów. O najciekawszych staram się na bieżąco informować na blogowym fanpage'u.


161 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wprowadzono tego jakiś miesiąc temu, życie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecie jak skontaktować się z DUK? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ofercie love też można coś ugrać w DUK? Mam abo ale już po okresie umowy więc mogę w każdej chwili wypowiedzieć umowę ale zastanawiam się nad internetem i telewizja

    OdpowiedzUsuń
  4. Da rade cos ugrac z konsultantem na rabat abonamentu? Mam dwa numery plus internet na trzeciej karcie za 30zl/msc a proponuja teraz 45+25+10zl(10gb internetu)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Da się to jakoś połączyć z netem stacjonarnym jak kiedyś abonament wspolny i Internet LTE DD ? MAM w rodzinie wlasnie do przedłużenia 2 takie pakiety abonament wspolny na 3 numery i do tego internet LTE DLA DOMU obecnie fajnie ten pakiet neta łączy się na koncie i jest dostępny na każdym numerze telefonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet dla domu jest dalej w ofercie, ale cena nie zachwyca.

      Usuń
  6. Witam czy są inne przypadki w których komuś udało się dostać taki podwójny rabat??? Chce właśnie przedłużyć 2 nr i ta oferta byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Złożyłem wczoraj 4 wypowiedzenia - do tej pory plan wspólny. Czekam na kontakt - wypowiedzenia ze skutkiem na 5.10. Zobaczymy czy się odezwą. Jeśli tylko otrzymam jakąś ofertę zaraz się z Wami tym podzielę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam - jednym pismem na 4 numery/usługi? Czy na każdy osobno? I w salonie czy listownie? Pytam, bo mam 3 komórki i internet mobilny - umowy kończą się w tym samym czasie, początek listopada, czas zacząć działać.

      Usuń
  8. W salonie i na kazdy numer osobna rezygnacja. Pracownik salonu bardzo uprzejmy i pomocny, wykazał się zrozumieniem problemu, twierdząc że rzeczywiście nic ciekawego nie ma mi do zaoferowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś odzew? Złożyłem wypowiedzenie w salonie (koniec umowy mam 25 września) i ani jednego kontaktu z DUK. Czy składać w innej sieci prośbę o przeniesienie na kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym jeszcze tydzień poczekał. Jeśli nadal nie zadzwonią, to już nie będzie innego wyjścia.

      Usuń
  10. Ja również złożyłem wypowiedzenie z 3 numerów w abonamencie smart plan multi ponad tydzień temu. Na razie brak kontaktu z DUK.
    Dziwne dla mnie jest to, że po zalogowaniu nie zmieniła się data zakończenia umowy ani też żadnego smsa potwierdzającego zakończenie umowy nie dostałem. Czy u was jest podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dalej cisza, nikt nie dzwoni. Poczekam tak do 15.09 i zmienię wypowiedzenia umowy na przeniesienie do innej sieci, tak żeby nie tracić numerów. Jeśli dobrze pamiętam to przyszły do mnie SMSy o złożeniu dyspozycji wypowiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak przenieść a w zasadzie spróbować przenieść numer do innej sieci na kartę? Wszędzie twierdzą, że nie da się przenieść abonamentu z Orange w trakcie trwania umowy na kartę u nich. Jak to robiliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najłatwiej to zrobić online. Np. do Virgin Mobile: https://virginmobile.pl/przenies-numer

      Usuń
  13. I już sam wniosek na Virgin spowoduje, że Orange zobaczy chęć przeniesienia? Czy dopiero jak coś podpisze od kuriera Virgin?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem po rozmowie z DUK niestety Pani utrzymuje że jedyny jaki rabat może mi zaoferować przy 2 numerach to 10 zł za nr plus 20 zł za łączenie usług. Czyli oferta wygląda:
    35zl + 15zl
    Po 12Gb na każdym z nr narazie Podziękowałem Pani uprzejmą ale utrzymuje że 20zl rabaty nie istnieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłeś wypowiedzenie umów w orange czy wniosek o przejście do innego operatora? Dzwonili z telefonu komórkowego czy stacjonarnego?

      Usuń
  15. Oferta z Duk po wypowiedzeniu: główny nr plan mobilny 55, 3 dodatkowe numery w planach 45. Za wszystko 90zl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyło samo wypowiedzenie bez przeniesienia.

      Usuń
    2. Źle się wyraziłem to są plany bez rabatów po rabatach wychodzi 45 zł za główny i 3x15 zł za dodatkowe czyli w sumie 90pln.

      Usuń
  16. Bardzo mozliwe, ze zeby dostac opisany rabat musi byc spelnionych pare warunkow jednoczesnie tj.:
    - Deklaracja przeniesienia numerow do innego operatora
    - Krotki okres do zakonczenia umowy. u mnie to bylo ok. 8 dni
    - telefon z DUK z nunmeru stacjonarnego z kierunkowego 22

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie dzwonili bez wypowiedzenia za 3 nr 70 zł mam nagraną rozmowę

    OdpowiedzUsuń
  18. Słuchajcie, mam dziwną sytuację. Abo wspólny, 3 numery dodatkowe już po umowie, numer główny do 8.10. Wystąpiłem o przeniesienie do Plusa i odpowiedź Orange jest taka: Numer główny 8.10 a dodatkowe 5.11 czyli z zachowaniem 30 dniowego okresu na koniec okresu rozliczeniowego. Wszystko super, ale pytam co z opłata za abo na dodatkowe. Kobieta mi mówi, że zapłacę po 40 zł za numer plus za rozmowy smsy i inne usługi. Jak do tej pory ciągle mi tłumaczyli, że właściwie wszystko zależy tylko od głównego numeru, umowy na dodatkowe to tylko formalność. Czy rzeczywiście naliczą mi te opłaty? Czy nie ma możliwości zmiany daty przeniesienia? Czekam ciągle na kontakt ze strony Orange z ofertą przedłużeniową ale nadal nikt nie dzwoni mimo zmiany z wypowiedzenia na przeniesienie numeru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dodatkowy bez numeru głównego na koncie jest opłata 40 zł i tyle ci naliczą. Jeśli ci się to opłaca, możesz anulować przeniesienie numeru głównego i przenieść dopiero za miesiąc. Pamiętaj tylko, że jeżeli miałeś rabat na abonament to ten jeden miesiąc po zakończeniu umowy (po 8.10) będzie prawodpodobnie bez rabatu. Sytuacja jest typowa, wynika z tego, że aby podpisać umowę na plan dodatkowy musiałeś już wcześniej posiadać plan główny, więc siłą rzeczy przy jednakowej długości umowy plany dodatkowe będą się kończyć później niż numer główny.

      Usuń
    2. Nie do końca - plany dodatkowe były podpisywane później ale na 20 miesięcy z tego co pamiętam. Dlatego skończyły się wcześniej - wszystkie 3 są już po umowie więc teraz obowiązuje 30 dni wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. Zadzwonili by w końcu z tego Orange, za 65 zł przedłużyłbym umowę i spokój. A tak to kombinacje alpejskie normalnie...

      Usuń
    3. Za 75 3 numery w Orange flex. Lub za 70 złoty 3 nr w niu mobile też Orange

      Usuń
  19. W salonie Orange złożyłem wypowiedzenie umowy na 6 numerów (miałem Smart Plan LTE Wspólny) i następnego dnia już kontakt z DUK (numer stacjonarny warszawski). Propozycja Plan Mobilny 45, numer główny 35zł (rabat 10zł) kolejne numery po 15zł. Razem daje to 110zł. W kończącej się umowie miałem jeszcze dodatkową kartę do internetu, która umożliwiała korzystanie ze wspólnego koszyka internetu. Obecnie nic w sensownej kwocie nie zaproponowali. Daliśmy sobie tydzień do kolejnego kontaktu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile pozostało do końca umowy?

      Usuń
    2. Różnie... 2 numery 1 miesiąc, 3 numery 3 miesiące i główny 2 miesiące... i niestety właśnie skończyły się rabaty

      Usuń
  20. Lub ewentualnie niu mobile 2 nr telefonów w parze za 40 zł i jeden w Orange flex za 25 zł co daje 65 zł

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam

    Do tej pory posiadałem Smart Plan LTE Wspólny w cenie 52.69 zł za 3 numery. Po złożeniu wypowiedzenia na 3 numery (nie przeniesienia) odezwał się DUK (po jakiś 3 tygodniach a miesiąc przed zakończeniem umowy) z propozycją: mobilny45 za 35zł na pierwszy numer i kolejne dwa za 15zł czyli 65zł łącznie (po 12GB na każdy numer). Ale ponieważ chcę przenieść jeszcze jeden numer (który obecnie jest na kartę) DUK dał dodatkowy rabat 10 zł na pierwszy numer a ten czwarty w cenie 25zł. Czyli łącznie 25+15+15+25=80 zł za wszystko.
    Z tego co czytałem to szału nie ma i tu jest moje pytanie czy jestem wstanie jeszcze coś ugrać? Komuś udało się wyrwać to podwójne rabatowanie na pierwszy numer jak opisał to Zielony71?
    BTW z ciekowości na końcu rozmowy zapytałem się o cenę MI9T i wynosi ona 62zł/m-c (5 zł rabatu) – jest możliwość obniżenia raty… Pytam z ciekowości bo telefony i tak kupuje na wolnym rynku ale zawsze można się potargować 😊 a nóż się coś uda 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Wczoraj telefon z numeru 22 .... Miesiąc do końca umowy, 3 numery za 75, ma każdym 12 gb,opcja czwartego numeru za 15 plus 10 zł na rabat na rate telefonu. Wydaje mi się od to już w miarę dobra opcja. Ale nie wiem czy ich jeszcze nie przytrzymać. Bez wypowiedzenia

    OdpowiedzUsuń
  23. Wypowiedzenie wysłane - 3 numery plus internet mobilny - zobaczymy. Chodzi mi po głowie zamiana internetu mobilnego na światłowód. "Zwykły" konsul proponował orange love mini za 79,99zł, brak opłaty aktywacyjnej (bo schodzę z mobilnego- tego akurat nie rozumiem) i 2 miesiące gratis. Można to jakoś lepiej wyciągnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś w ogóle miał kiedyś jakieś rabaty na orange love? światłowód? TV? dają coś?

      Usuń
  24. Można jeszcze skontaktować się z DUK przez *220? Za każdym razem jest komunikat, że konsultanci dostępni są w godzinach 10-18, dzwoniąc w tych godzinach. Nikt z DUK nie dzwoni mimo, że zostało już dosłownie parę dni do wyłączenia numerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można. A przynajmniej ja nie znam sposobu.

      Usuń
    2. Czy trzeba mieć coś włączonego na koncie, żeby w ogóle zadzwonili, choćby z ofertą standardową czy po prostu odpuszczają klienta bez walki?

      Usuń
    3. Zgodę marketingową na kontakt telefoniczny w sprawie przedstawienia oferty.

      Usuń
    4. Jest zaznaczone, nawet infolinia to potwierdziła, chociaż oczywiście innej oferty niż standardowej przedstawić nie chcieli. W Mój Orange "kontakt z Tobą" także właściwie zaznaczone.

      Usuń
    5. Tuż przed końcem zmieniłem dyspozycję na przejście na kartę. W pewnym sensie jednostronnie zdecydowali się ze mną rozstać... Nie rozumiem tej polityki, nawet do standardowej oferty nie chcieli już przekonywać.

      Usuń
  25. Chciałem podpytać - bo może coś robię źle...
    3 numery, 52,69PLN, koniec umowy 15.10.2019
    Złożyłem wypowiedzenie (rezygnację) z numerów w sierpniu, ze względu na brak reakcji ze strony DUK, wycofałem rezygnację i złożyłem dyspozycję przeniesienia wszystkich 3 numerów w Playu - wciąż brak kontaktu ze strony DUK, a zostały dwa tygodnie...
    Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze z tydzień można poczekać - może zadzwonią.
      Później to już trzeba szybko decydować gdzie się przenieść, bo przecież na standardowych warunkach w Orange zostać się nie opłaca.

      Usuń
    2. Ej, a nie masz czasem w "mój orange w ustawieniach->kontakt z Tobą" czegoś namieszane? chociaż przy wypowiedzeniu to nie powinno mieć znaczenia...

      Usuń
  26. Wypowiedzenie złożone, 3 numery, na tę chwilę płacę 50zł (29,99zł+9,99zł +9,99zł, mms, stacjonarne itd. w cenie, 10GB internet na każdym numerze). Po rozmowach z DUK wychodzi 65zł (35zł+15zł+15zł, mms, stacjonarne itd., 12GB). "I taniej się nie da". Ewentualnie rabaty na sprzęcie ale akurat to mnie nie interesuje. Te 65zł to i tak dobra oferta (?) ale z drugiej strony to o 15zł/miesiąc więcej niż teraz. Ot, problem.

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie przy wypowiedzeniu:
    -Tel Stacjonarnego
    -Pakiet TV
    -Internet
    -Internet Mobilny
    -3 numery kom

    O kontaktu po wypowiedzeniach i wnioskach przeniesienia do innej sieci

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna oferta w orange.pl na samsung a40 i redmi 7 przy planie mobilnym 55. Przy rabacie love i aktualnym rabacie do 7 października -10 zł na racie wychodzą te telefony odpowiednio po 20zł x24 raty za a40 i 8zł rata za Redmi 7

    OdpowiedzUsuń
  29. Temat został założony 2 miesiące temu. Nikt kto to czytał nie przedłużył umowy? Dziwne. Więc jest taka możliwość czy jednak nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj przedłużyłem umowę. Konsultantka zadzwoniła dzień po złożeniu wypowiedzeń. Dostałem podwójny rabat 10 zł na dodatkowy numer i zniżkę 10 zł na raty za telefon. Tak więc DUK istnieje i ma się dobrze.

      Usuń
    2. Przedłużałeś tylko jedną umowę? Masz jeszcze inne usługi w Orange? Ostatnio dzwonią bardzo wybiórczo i byłoby dobrze ustalić od czego to zależy.

      Usuń
    3. Przedłużałem umowę na trzy usługi- internet LTE dla domu i dwa numery komórkowe. Jeden z nich włączyłem do Love. Niestety, okazało się to zbyt piękne, bo dzień później konsultantka zadzwoniła z info, że system nie puszcza abonamentu za 5 zł, jedynie za 15, w zamian za to dostałem w ramach rekompensaty dwa miesiące abonamentu gratis. Tak czy siak muszę dokładnie przeczytać umowę, czy czasem nie będą chcieli wcisnąć mi planu mobilnego 35, z płatnymi SMS i w razie czego odstąpić od niej. Dam znać, jak już kurier dostarczy papiery. Myślę, że dzwonią do klientów, którzy mają kilka usług jeszcze na starych zasadach, żeby pozyskać jak najwięcej ludzi do LOVE.

      Usuń
  30. 3 tygodnie po wypowiedzeniu 4 numerów zadzwonił DUK i zaproponował 4 numery w PM 45 za 80 zł. Nie chciałem wiedzieć jakie rabaty, zniżki itp. Ważna dla mnie jest kwota.Przedłużyłem umowę na kolejny okres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile płaciłeś do tej pory? Bo u mnie nowa umowa wychodzi 15zł drożej...

      Usuń
  31. Do mnie nikt się z Orange nie odezwał, nie było ani jednej próby - możliwe że miałem za niskie rachunki i nie opłacało się mnie utrzymywać. Przeszedłem z 4 numerami do Plusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile płacisz za te 4 numery w Plusie? Coś "szpecjal" dostałeś za przejście?

      Usuń
  32. 75 zł za 4 nr no limit rozmowy, sms i mms i 8 Gb Internetu dzielone między wszystkich. Żadnych dodatków nie dali. Jakby ktoś potrzebował więcej Internetu to w Plushu można 4 abo za 80 zł i wtedy 20 Gb na każdy numer.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ok jak najprościej przenieść 3 numery z Orange do innej sieci i jakiej sieci?

    OdpowiedzUsuń
  34. Podbijam - gdzie najlepiej przeniesc 3 numery - tak, żeby dalej miały wspólny pakiet internetu (najlepiej ok.20-30GB) i no-limit na połączenia, SMS/MMS?

    OdpowiedzUsuń
  35. To Wam odpowiem - zgłębiłem temat - LajtMobile - 3 numery, no-limit, bezterminowo, każdy po 30GB, 52PLN miesięcznie za całość, czyli lepiej niż było w Orange. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobra wiadomość, do mnie od miesiąca nikt nie dzwoni, ale może dlatego, że umowy kończą się dopiero w styczniu. Na razie cierpliwie czekam. Czy podwójny rabat jest też możliwy do uzyskania w planie mobilnym 55?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję się dowiedzieć w poniedziałek.

      Usuń
    2. Tak, do planu mobilnego 55 też można dostać podwójny rabat.

      Usuń
  37. Do mnie nawet nie zadzwonili. Tylko wysłali smsa, że jakbym jednak chciał zrezygnować z przeniesienia to żebym wysłał jakiś sms o treści coś tam na jakiś numer. Wcześniej gadałem z nimi na czatach 3 razy i rozmawiałem ze dwa. Tak więc nie każdemu będzie dane otrzymać kontakt z DUKa (czy jak to się tam nazywa obecnie). Co więcej mam też znajomych, którzy również zabierali numer z orange i albo nikt nie dzwonił, albo w ogóle nie można było marzyć o podwójnym rabacie czy kolejnych numerach za 5 zł. Tak więc prawdopodobnie tylko niektórzy mogą dostąpić takiego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego SMS-a też dostałem, a po kilku dniach zadzwonili.

      Usuń
    2. I tak sobie jeszcze myślę - może błędem było to, że kilkukrotnie sam się z nimi kontaktowałeś. Może mają to odnotowane w systemie i dlatego nie dzwonią? To oczywiście tylko domysły...

      Usuń
    3. Zielony,może Ty będziesz wiedział jak wygląda postępowanie w mojej sytuacji? Przedłużałem umowę z działem rezygnacji, dostałem rabat na abo i telefon. Niestety przy dostarczeniu umów okazało się, że na umowie widnieje zły numer dowodu osobistego i kurier odmówił wydania papierów. Przesyłka wróci do Orange, ale czy uzyskane rabaty będą nadal obowiązywać gdy już poprawię dane, czy ponownie będę musiał negocjować? Czy rezygnacja w takiej sytuacji ponownie wchodzi w życie, czy muszę znów składać ją w salonie?

      Usuń
    4. O ile nic się ostatnio nie zmieniło, to zamówienie będzie anulowane i trzeba będzie zamówić od nowa. Nowa rezygnacja nie jest konieczna, bo stara nadal obowiązuje.

      Usuń
  38. 15.10 podpisałem przez kuriera przeniesienie 3 nr do virgin mobile mam 14 dni na odstąpienie od umowy. Z tego co wiem jeszcze virgin nie zgłosił do Orange przeniesienia moich numerów. Ile mają na to czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie wiem ile mają czasu przepisowo, natomiast z mojego doświadczenia wynika, że zwykle załatwiają to poniżej tygodnia, więc obstawiam, że w jutro dostaniesz SMS-a z informacją o dacie przeniesienia.

      Usuń
    2. Zobaczy się. Jeszcze 2,5 tygodnia do zmiany sieci. Ale ja przeniosłem dwa numery, a nie jak inni po 3 czy 4. Nie zależy mi na tym jakoś szczególnie by zostać z Orange. Ja nawet nie chciałem jakiś ekstra ofert. Chciałem tylko by zostało to co dotychczas czyli 40 zł za dwa numery z pełnym no limit i z internetem po 10gb na każdym numerze. Upierali się, że się nie da. Music passy dawali czy 100 minut na międzynarodowe. Tyle, że na tych numerach ani nikt z muzyki nie korzystał, ani nie dzwonił za granicę, ani za granicę te numery nie "wyjeżdżały". Teoretycznie wg mojego rozumienia umowy wychodziło, że na nieokreślonym rabaty po 20 zł by zostały (przez rok jeszcze, bo było w umowie, że po trzecim roku operator ma prawo zmienić warunki) , ale wg Orange nie, więc wolałem nie ryzykować. Mam taki cel, by no limit i przynajmniej 5-10 GB neta były za maks. 20 zł. Orange twierdził, że nie da rady, mówiłem żeby chociaż 50 zł było za oba. Tych konsultantów to szkolą na jakieś automaty chyba. Nie widzieli nic złego w tym, że 70 zł to sporo więcej, niż 40. Za rok mi się kończy love, komórka i net mobilny. To już będzie dotyczyć bezpośrednio mnie, bo te numery o których piszę używa ktoś inny z mojej rodziny.

      Usuń
    3. Źle odpowiedziałem, ten post wyżej miał być do tego "do mnie nawet nie zadzwonili..."

      Usuń
  39. 3 numery do Virgin mobile dzisiaj 2 sms z orange. Przeniesienie 2 numerów. Nie wiem czemu nie ma informacji o przeniesieniu 3 nr tel. Może jutro. Zero reakcji ze strony Orange chyba się rozstaniemy. Od tygodnia testuję starter virgin mobile za 5 zł i wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  40. uwaga na virgin mobile 3 wniosek nie przeszedł bo brak wszystkich dokumentów czy to nie dziwne. Nie potrafią powiedzieć jakich więc składam wypowiedzenie umów

    OdpowiedzUsuń
  41. Dodam że 3 nr chciałem przenieść na abonament rodzinny za 58 zł jednak jeden wniosek dziwnym trafem okazał się niekompletny proponowali mi złożenie kolejnego ale ciekawe czy była by ty to dalej oferta rodzinna złożyłem 3 odstąpienia od umowy

    OdpowiedzUsuń
  42. ja dzisiaj zamówiłem rozmowę z Orange w celu przedłużenia umowy na pakiet Love. Podczas rozmowy zamówiłem HTC U11 w ratach po 25 zł, teraz widzę już niedostępny i dostałem rabat miesięczny 10 zł na 2 lata umowy. W love poza cennikiem pdf nie widać wszystkich modeli, które można kupić, więc podglądałem dostępne w abonamencie komórkowym. Ciekaw jestem Zielony71 jakie Ciebie interesowały modele telefonów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtańsze modele z ratą po 10 zł/m-c, którą chciałem obniżyć o 10 zł/m-c ;-)

      Usuń
  43. Zawsze jest to PRAWIE w większości ofert za darmo. Musimy uważać i dokładnie zapoznać się z ofertą, by nie dać nabić się w butelkę. Z telefonami w abonamencie w szczególności. Sieci odeszły już od telefonów za złotówkę, a jeśli mają takie w ofercie to nie są to te chodliwe modele. Zakup telefonu w sieci wiąże się z tym, że prawdopodobnie więcej zapłacimy niż normalnie kupując sam telefon. Jednak niektóre oferty są bardzo dobre i warto z nich skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja umowa na 2 numery z Orange skończyła się 16.10. Miałem z Orange jeden telefon gdzie nie zaproponowali żadnej zniżki. Mam jeszcze pakiet Love do grudnia z trzecim numerem. Dziś zleciłem przeniesienie 2 numerów do lajtmobile (duet za 35 zł bezterminowo, wszystko no limit i po 30 GB internetu). Kiedy mogę się spodziewać kontaktu ze strony Orange? Po podpisaniu papierów u kuriera czy wcześniej? No i jak ewentualnie mogę zrezygnować z lajt i pozostać w Orange jeśli zaproponują dobre warunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed podpisaniem papierów u kuriera Orange nic nie wie na temat zlecenia, więc logiczne jest, że raczej nie zadzwonią. Na drugie pytanie nie znam odpowiedzi. Dlatego zawszę radzę przeniesienie do oferty na kartę. Niby masz 14 dni na odstąpienie od umowy, ale kto Ci da gwarancję, że Orange zadzwoni w ciągu tych 14 dni?

      Usuń
    2. Dopóki numer jest w Orange możesz zablokować przeniesienie do Lajt Mobile. A to do kiedy numer będzie w Orange zależy od dwóch czynników, daty podpisania umowy u kuriera oraz twojego okresu rozliczeniowego w Orange.

      Usuń
    3. Zablokować przeniesienie numeru to rzeczywiście może tak jak napisałeś. Ale jeśli w Lajcie podpisał jakiś terminowy cyrograf, to będzie musiał płacić za ten abonament na numerze tymczasowym.

      Usuń
    4. Lajt nie daje numerów tymczasowych. Umowa rozpoczyna się wraz z przeniesieniem numeru.

      Usuń
    5. Czyli jak z tym wycofaniem?? Jak wymusić telefon od Pomarańczy ??

      Usuń
    6. Jeśli wniosek o przeniesienie nie pomoże, to ja nie znam już innych sposobów na "wymuszenie".

      Usuń
  45. Cześć, bardzo dziękuję za fajny blog!
    Mam pytanie o wejście do Orange jako nowy klient na usługę Orange Love dla osoby prywatnej (Światłowód, telewizja, komórki):
    Czy można dostać lepszą ofertę niż ta na stronie internetowej?
    Jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Love ogólnie nie chcą dawać rabatów. Możliwe, że w telesales wyrwiesz jakiś gadżet, ale na wiele nie licz.

      Usuń
  46. Czy słyszałeś coś o szczegółach dla przedłużenia Love od 7.11? Podobno mają być w ofercie jakieś fajne urządzenia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobre miałem przecieki. https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/orange-nowa-oferta-telewizor-za-zlotowke-dwa-telefony

    OdpowiedzUsuń
  48. Potwierdzam. 3 numery za 35 PLN.
    Dzięki Zielony71!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się stało? Daj znać co do szczegółów, bo wszyscy jesteśmy pewnie ciekawi :D

      Usuń
    2. Witam. Proces przebiegł dokładnie tak jak opisał to Zielony71. Wypowiedzenie półtora miesiąca przed końcem umowy, potem długo, długo cisza. W końcu zadzwonili na numer żony. Małżonka powiedziała, że mają zadzwonić do mnie i....znowu cisza :)
      Generalnie byłem zdecydowany przenosić numer, więc nie miałem ciśnienia. W końcu zadzwonili do mnie i okazało się, że na jeden numer nie wchodzi rabat. Ja podziękowałem a sympatyczna Pani powiedziała, że oddzwoni za dwa dni. Oddzwoniła po 8 dniach i zaproponowała 35 za 3 numery. Ot i wszystko :)

      Usuń
  49. Witam, aktualnie mam 5 numerów w Orange, w których kończą się umowy na początku stycznia. Byłem dzisiaj w salonie chcąc wypowiedzieć jedną umowę i na cztery pozostałe złożyć wniosek o przeniesienie numeru do innej sieci. Wypowiedzenie przeszło bez problemu, ale nie chcieli mi przyjąć żadnego z
    tych czterech wniosków twierdząc, że to ta nowa sieć powinna się tym zająć. Czy tak faktycznie jest i jeśli tak to jak to dalej rozegrać?
    Z góry dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Wniosek o przeniesienie numeru składa się zawsze u operatora do którego chcemy przenieść numer.
      W praktyce trzeba się przejść do salonu operatora docelowego (tam wypełnią ten wniosek za nas) lub wypełnić odpowiedni formularz na stronie internetowej tego operatora. Żeby podać dalsze szczegóły musiałbym wiedzieć do jakiej sieci chcesz przenieść numer.

      Usuń
    2. Najchętniej do żadnej innej :) Chciałem się uciec do triku przez Ciebie opisanego. Jednak jeśli Orange nie zaproponuje mi nic ciekawego wtedy będę szukał szczęścia u konkurencji.

      Usuń
    3. Jeżeli chodzi tylko o "postraszenie" Orange, to nie ma znaczenia do jakiego operatora złożymy wniosek (oczywiście poza Nju, bo to też jest Orange, tylko pod inną nazwą), natomiast bardzo ważne jest żeby było to przeniesienie do oferty na kartę, bo tylko z takiego wniosku można zawsze się wycofać bez żadnych konsekwencji.

      Usuń
  50. Mi udało się przedłużyć 3 numery za 5 zł każdy, bez limitu, 12gb na numer i 9gb na wspólne konto. Ale 4 numer połączyłem w love że światłowodem w cenie standardowej czyli 80 zł.

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć, mam pytanie, z jakich numerów dzwoni DUK? Z początkiem 22...?

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe jak będzie u mnie. Najpierw przedłużyłem umowe, jednak okazalo się ze bede płacił więcej niż zadeklarowała konsultantka(101 zł z p30late i abonamentem 45 , w sumie miało byc 80zł) za 101zl nie jak sie to nie opłaca) Ostatecznie anulowalem to zamówienie i zlozylem rezygnacjie z usług Orange z dopiskiem niezadowolony z prezentowanej oferty... Faktycznie *220 nie działa. Mam wielką nadzieje ze zadzwonią bo umowa kończy się 19.12. Nie chciałbym latać z wywalonym jezorem dzień przed odłaczeniem numeru... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dobrze się stało. 80 x 24 to prawie 2 tysiące. Za mniej niż 1200 (w promocjach za mniej niż tysiąc) można kupić P20 (bez lite).

      Usuń
    2. To byla cena razem z abonamentem 45.
      Dzisiaj miałem niestety nieodebrane połączenie od 22******. Mam nadzieje ze jeszcze zadzwonią i tym razem bede mógł rozmawiać...
      Oddzwaniajac automatyczna sekretsrka mówi ze to Orange i ze ktoś chciał skontsktowac się w sprawie oferty i że odzdzwonia najszybciej jak to możliwe...

      Usuń
  53. Witam po złożyłem wypowiedzenie , na drugi dzień dzwonił DUK ale oferta nie była dla mnie satysfakcjonująca. Opłata za pierwszy nr 35 zł a za drugi 15 i za trzeci numer 15 zł co daje łącznie 65 zł. Czy w takim razie jak powiedziałem że nie jestem tą oferta zainteresowany to mogę się spodziewać kolejnych telefonów z ich strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię powiedzieć. Szansa byłaby większa gdyby był to wniosek o przeniesienie numeru do konkurencji, ale i tak nie byłoby gwarancji, że zadzwonią ponownie.

      Usuń
  54. A ja dalej czekam zadzwonili tylko raz i akurat nie mogłem odebrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy do Ciebie dzwonili? U mnie cisza, 3 numery w trakcie przenoszenia do innej sieci, zostało 4 dni i zero kontaktu.

      Usuń
    2. Dzwonili we Wtorek rezygnację z numeru złożyłem w piątek. Czyli odezwali się dość szybko, szkoda jednak ze tylko raz i nie miałem szansy odebrać....

      Usuń
  55. w piatek złożyłem dyspozycje przeniesienia do plusha - dzisiaj telefon z 519 900 ... i propozycja za 4 numery 85pln - słabo - licze na telefon z 22 ... - jutro bedzie kurier z dyspozycja do podpisania
    moze wtedy bedzie telefon z 22 ..- numery maja byc przeniesione na poczatku stycznia - musi munac pelen okres rozlicz. - czy do czasu przeniesienia - jeszcze ponad miesiac - moge anulowac przeniesienie i ponownie, ewentualnie probowac walczyc o lepsza oferte w orange?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulować przeniesienie numeru możesz, tylko nie wiem co z umową w Plushu.

      Usuń
  56. zapewne za 1 miesiąc będzie trzeba zapłacić :( - zapewne przyślą karty z numerem tymczasowym

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam,
    Złożyłem wypowiedzenie umowy około 2tyg temu. Zero kontaktu z strony Orange. Umowa kończy się 13 grudnia, natomiast wyłączenie numeru nastąpi 10 stycznia. Do jakiego czasu mam czekać na telefon z DUK? Czy około świąt złożyć prośbę o przeniesienie numeru do jednej z sieci o których pisałeś w innych wpisać?
    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie czekał tak długo. Im szybciej tym lepiej.

      Usuń
    2. Proponujesz już złożenie wniosku o przeniesienie numeru i dalsze czekanie na telefon? Czy już całkiem odpuścić?
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Narasta we mnie podejrzenie, że podstawową przyczyną tego, że nie dzwonią jest to, że zwolnili za dużo ludzi i teraz nie ma kto dzwonić. A w okresie okołoświątecznym będzie z pewnością jeszcze gorzej. Sprawdź co teraz Ci dadzą na zwykłej infolinii, a jeżeli nic ciekawego, to szybko składaj wniosek o przeniesienie.

      Usuń
    4. Ok dzięki za pomoc

      Usuń
  58. Witam, posiadam 3 numery, pierwszy numer przeszedł już na umowę bezterminową, drugi jest do 9.01.2020, trzeci numer 11.03.2020. Posiadam smart plan wspólny LTE do tej pory płaciłem około 65 zł za 3 numery. Co mogę w tej chwili uzyskać nie mam innych usług w orange. Dzwoniłem to dają tylko to co na stronie. Kiedy ewentualnie mogę złożyć wypowiedzenie? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałeś który z tych abonamentów jest główny, a które są dodatkowymi, więc nie potrafię odpowiedzieć.

      Usuń
    2. Główny jest ten z umową do marca

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. W tym przypadku sytuacja jest trochę skomplikowana.
      Po 11 grudnia można będzie już złożyć wniosek o przeniesienie wszystkich trzech numerów, ale będzie on realizowany w trzech różnych datach. Dwa pierwsze będą przenoszone już za miesiąc, więc prawie tyle można czekać na kontakt z DUK.

      Usuń
  59. Dzięki za info. A może lepiej opłaca sie przejść do innego operatora? Możesz doradzić gdzie będą najlepsze warunki interesują mnie te 3 numery z dwoma telefonami samsung s10 może być umowa na 36 miesięcy. Czy lepiej faktycznie przejść na kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Dla mnie kupowanie teraz S10 w wersji bez obsługi 5G to jakby kupić nowego Mercedesa z silnikiem diesla Euro5. Na razie nie widać różnicy, ale jak za rok wprowadzą zakaz wjazdu do centrum większych miast to będzie słabo.

      Usuń
  60. witam, złożyłem wniosek o przeniesienie na 2 nr do t mobile na kartę bo umowa się kończy za 2 tygodnie ale nikt nie dzwoni, z jakiego nr dokładnie dzwonili z przedłużeniem i rabatami, proszę podać cały nr tel, dziękuje(ps. rok temu tez było do t- mobile przeniesienie rodziców i na 2 nr tel podwójny rabat, mam nadzieję że teraz też się uda.

    OdpowiedzUsuń
  61. Odpowiedzi
    1. dzięki, poczekam jeszcze kilka dni jak coś to sam zadzwonię

      Usuń
    2. Jak zadzwoniłem pod ten numer, automatyczna sekretarka odpowiada,że próbowali się z mną skontaktować i spróbują ponownie w najbliższym możliwym terminie.

      Usuń
  62. Umowa przedłużona na 4 numery. Złożone 4 wypowiedzenia umów. Oferta po wypowiedzeniu 25+15+15+15 = 70zł.
    Dopiero po złożeniu dyspozycji przeniesienia jednego z numerów oferta 25+15+5+5 czyli 50zł za 4 numery.

    OdpowiedzUsuń
  63. Poproszę o podanie nr do DUK w orange

    OdpowiedzUsuń
  64. Dlugo czekaliscie na kontalt z DUK?
    Zlozylem dyspozycje przeniesienja 4 nr do Virgin. Wyznaczono daty przeniesienia na 1 luty 2020. Od 3 tygodni czekam na telefon z DUK.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja złożyłem dyspozycję przeniesienia na 2 numery 30 października do lajtmobile, data przeniesienia to 18 grudnia a Orange milczy. Trzeci nr w Orange wraz z pakuetem live kończy mi się w tym miesiącu i kompletnie zero kontaktu ze strony Orange.

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie DUK odezwał sie ok 10 dni po podpisaniu umowy z nowym Operatorem.

    OdpowiedzUsuń
  67. Witajcie, no niestety u mnie również porażka, jeden numer już przeszedł do innego operatora bo nie raczyli zadzwonić, na szczęście na kartę, 2 kolejne przejdą w styczniu a internet LTE także w styczniu zostanie zakończony. Dzisiaj w końcu zadzwonili z magicznego nr 22... ale oferta bez rewelacji za przedłużenie 2 numerów 35 + 15 czyli razem 50zł. Niestety nic więcej nie chcą zaproponować. Ewentualne powrotne przeniesienie nr który przeszedł do innej sieci kolejne 15zł. Czyli 3 numery za 65zł - słabooo. Rozważam też włączenie tego powrotnego nr w pakiet LOVE z internetem mobilnym, wtedy 2 numery i jeden z pakietem LOVE w sumie za 100zł - trochę lepiej, ale dalej bez rewelacji. Sam już nie wiem co robić. Może coś doradzicie.
    Może jednak lepiej przejść do konkurencji albo do FLEXA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zainspiruje Cię najnowszy wpis na blogu :-)

      Usuń
    2. Dzięki, przeczytane.
      Jak zwykle podajesz cenne wskazówki i uwagi, które na pewno pomogą podjąć właściwą decyzję.

      Usuń
  68. Jeżeli mam jeden numer na abo, neostradę i stacjonarny, to można wydusić 45-10-10 i do tego 20 zł za łączenie usług? Podsumowując 5 zł abo? W tej chwili płacę 9.99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  69. Teoretycznie tak, ale coś ostatnio coraz trudniej to dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że przy dwóch numerach na abo bez żadnych innych usług sytuacja jest taka sama?

      Usuń
    2. Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "taka sama" dlatego nie potrafię odpowiedzieć. Zasady naliczania rabatów wyjaśniłem na początku powyższego wpisu, jeśli czegoś nie rozumiesz to napisz konkretnie czego.

      Usuń
  70. Dwa numery na abo i żadnych dodatkowych usług. Można również uzyskać 5 zł za numer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Pierwszy musi kosztować co najmniej 25 zł.

      Usuń
  71. Czyli max dla tych dwóch numerów, to 25 zł na jeden i 5 zł na drugi?

    OdpowiedzUsuń
  72. Pisałeś, że przeniesienie numeru online testowałeś do virgin mobile, natomiast znalazłem viking mobile. Też można przenieść online na kartę, za 25 zł nolimit włącznie z mms-ami. Masz jakieś doświadczenia z tą siecią w przypadku gdybym chciał zostać na dłużej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam. Myślę, że jeśli zakres usług i cena Ci odpowiada to warto spróbować. W najgorszym razie po miesiącu uciekniesz. Tak naprawdę to nic nie zastąpi własnego doświadczenia, bo każdy korzysta z telefonu nieco inaczej i każdy ma własne preferencje.

      Usuń
  73. Umowa konczy sie 1 lutego. Wniosek o przeniesienie 4 numerow do Virgin zlozony w listopadzie. Do poczatku stycznia zero kontaktu z Orange. Zniechecony, wycofalem wnioski z Virgin, a zlozylem 4 przeniesienia do Plush Abo umowa 24 msc. Dwa dni przed koncem mozliwosci odstapienia od umowy na odleglosc z Plushem, telefon z numeru 50x. Bardzo mila i rzeczowa Pani. Pierwszy numer 25 zl, pozostale 3 numery po 5 zl, w sumie 40 zl. Dodatkowo kazdy numer 12 gb internetu, plus paczka 9 gb wspoldzielona. Do tego P Smart Z 20 rat x 31,50. Umowa z Plushem odstapiona. Zostaje w Orange.

    OdpowiedzUsuń
  74. Przy jednym numerze na abo, stacjonarnym i neo co można maksymalnie osiągnąć przy złożeniu przeniesienia? W tej chwili płacę abo na komórkę 9,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  75. Dziś podpisany aneks na kolejne dwa lata. Jakieś 10 dni temu 3 z moich 4 numerów postanowiłem "przenieść" do VM. Po paru dniach też czwarty. W przeciągu chyba 2 dni od odebrania przez kuriera podpisanego wniosku o przeniesienie, tel. z ofertą na mobilny 45 w układzie 25+15+5+5. Max. co mogłoby mi się przydarzyć to oferta anonimowego z 31.01.2020 czyli 25+5+5+5 i (chyba) rabat 10 PLN na tel. Dlatego dopytałem czy nie da się lepszej oferty zrobić. Nie dało się. Wychodzi 12,5 PLN/m-c. Ale to nie koniec, bo potrzebuję dodatkowego numeru i LTE dla domu, więc wezmę LOVE za 80 (60 net + 20 tel) i wskoczy rabat 20 PLN na ten abo, co mam teraz za 25 :-) Tak więc LTE dla domu 60 PLN, a 5 numerów 50 PLN. 10 PLN/m-c to już nie najgorzej.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja osobiście nie przedam za abonentami w orange czy jakiej kolwiek innej sieci, zdecydowanie wolę kupić karte z konkurencyjnej sieci i za 20zł miesięcznie mam 50gb internetu i bez limitu wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam.
    Właśnie jestem po kontakcie telefonicznym z 510 100 100. Przedłużyłem umowę ( mam tylko jeden numer telefonu) na Plan Mobilny 35 za 25zl/ miesięcznie. Oferta pojawiła się po złożeniu wypowiedzenia. Dodatkowo mam 5GB za przedłużenie umowy i prawdopodobnie Music Pass 3 miesiące gratis. Do wyboru był również Plan Mobilny 45 za 35 zł/ mięs. Konsultant powiedział ze dawny DUK już nie istnieje, a każdy pracownik ma teraz możliwość zapewnienia warunków z DUK. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem właśnie po przedłużeniu umowy (dawniej 5 numerów Smart Plan LTE z KDR za 89 zł, ok 20GB danych + 100 min międzynarodowych do podziału + 2 karty SIM do internetu). Udało mi się ugrać 5 planów mobilnych za 75 zł oraz Redmi Note 9 Pro 6/64 za 384 (16x24) zł. Zdecydowałem się na telefon ze względu na zniżki -10 zł za jeden z Planów i -5 zł na ratę za telefon miesięcznie. Czyli uwzględniając uzyskany bonus za telefon (400-500 zł) wychodzi ok 11-12 zł za numer miesięcznie. Podsumowanie:
    1x Plan Mobilny 75 (70 GB w tym 5G) za 65 zł
    2x Plan Mobilny 45 (7GB) za 5 zł
    2x Plan Mobilny 45 (7GB) za 0 zł (dzięki KDR)
    + bonus za przedłużenie - dla każdego z numerów indywidualnie można wybrać 100 min międzynarodowych albo 5GB miesięcznie
    + 12 GB pakiet danych na konto do podziału
    Wypowiedzenia nie składałem, Orange sam się skontaktował z ofertą przejścia na Plany Mobilne (umowa na Smart Plan LTE kończyła się jakoś w maju 2021). Po kilku rozmowach z konsultantką ostatecznie 4 numery przedłużyłem przez telefon w konfiguracji 65 + 5 + 5 + 5 zł. A ostatni nr w salonie żeby skorzystać z KDR - w efekcie 2 numery za 0 zł. Szkoda tylko tych darmowych kart SIM do internetu (korzystałem okazjonalnie) - teraz nie ma takiej opcji, więc albo dodatkowy abonament 10 zł za kartę, albo jakiś prepaid zostaje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję całkiem dobrego efektu negocjacji, zwłaszcza że bez wypowiedzenia. Całkiem możliwe, że w tym przypadku pomogło to, że chcą wygasić smartplany. W sprawie internetu mobilnego być może będę mógł pomóc (kontakt email).

      Usuń