czwartek, 10 stycznia 2019

Orange wraca do gry? Szalone dni w ofercie LOVE.

Trudno w to uwierzyć, ale po raz pierwszy od dłuższego czasu mamy sensowną promocję w Orange.
Promocja dotyczy oferty Love, czyli pakietu telefon + internet (mobilny lub stacjonarny) + ewentualnie telewizja.
Promocja polega na obniżeniu ceny trzech modeli telefonów przy zakupie oferty Love.
Do wyboru mamy:
Samsung Galaxy A6 w cenie 624 zł (26 zł x 24 miesiące),
Samsung Galaxy A9 w cenie 1224 zł (51 zł x 24 miesiące),
Huawei P20 Pro w cenie 1584 zł (66 x 24 miesiące).

Samsung A6 sprzedawany jest wprawdzie o około 300 zł poniżej ceny z dużych sklepów, ale to i tak żadna okazja, biorąc pod uwagę koszt 24 miesięcznego kontraktu w tej ofercie.

Samsung A9 sprzedawany jest w znanych sklepach za około 2000 zł, a więc mamy tu już 800 zł obniżki, co znacząco poprawia opłacalność oferty Love. Należy jednak wziąć pod uwagę, że model ten jest ogólnie zbyt wysoko wyceniony, biorąc pod uwagę jego możliwości. 2000 zł zdecydowanie lepiej wydać na Samsunga S9.
Realna cena za którą warto kupić tego Samsunga ze średniej półki to w mojej ocenie około 1200 - 1300 zł. Z tego punktu widzenia promocja Orange w przypadku tego modelu także nie powala na kolana.

Nieco inaczej jest w przypadku Huaweia P20 Pro. W znanych sklepach internetowych sprzedawany jest on za około 2500 zł. Nawet na Allegro nie kupimy go w tej chwili poniżej 2100 zł. Z tego punktu widzenia ta oferta Orange jest już całkiem sensowna. Dotyczy to w szczególności osób, które mają już w tej chwili jakiś abonament w Orange i mogą przejść do oferty Love skracając sobie obecny kontrakt.  
Nie jestem w stanie rozpatrzyć tu wszelkich możliwych scenariuszy. W zależności od posiadanej oferty kalkulacja będzie wyglądać zawsze nieco inaczej. Oferta najbardziej opłacalna będzie dla osób, które posiadają internet mobilny/stacjonarny lub wysoki abonament głosowy bez prawa do rabatu Open Extra.
Dla zupełnie nowych klientów oferta nie będzie raczej opłacalna, ze względu na fakt, że oferta Love jest droższa od porównywalnych ofert rynkowych o około 30 zł/m-c, co w skali całej umowy równoważy korzyści związane z niższą ceną telefonu.

Dla tych którzy korzystają już teraz z oferty Love przygotowano nagrodę pocieszenia. Mogą oni pobrać kod rabatowy obniżający cenę nowego urządzenia kupowanego w ofercie ratalnej (z abonamentem lub bez) o 5 zł/m-c. To raczej marne pocieszenie, ale podobno lepszy rydz niż nic.
Aby uzyskać kod należy wysłać SMS o treści MILION na numer 80820 z numeru telefonu, który jest włączony do pakietu Love.

Link do strony promocji. Regulaminu nie znalazłem.

17 komentarzy:

  1. Gdzie ten kod na -5 złotych bo znalezienie go na stronie jest raczej utrudnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem o tym napisać. Przysyłają go SMS-em.

      Usuń
  2. Mam obecnie OOE sprawdzałem na swoim koncie możliwośc przedłużenia umowy na love, niestety na obecną chwilę nie mam do wyboru P20 pro
    greg

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałem skorzystać z promocji na telefony w orange love (3 numery mają umowe do marca), ale pani na infolinii powiedziała, że mam jeszcze 1,5 roku umowy na Neostradę i jest to za dużo i system jej nie przepuszcza...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony
    Niestety skończył mi open extra, mój abonament za 4 komórki wzrośnie z niecałych 40 zł do 87,5. Rabat był na 30 miesięcy skończył się w lutym, ale umowa ze względu na przedłużenie poprzedniej będzie do czerwca. Oferta love wydaje się coraz ciekawsza w moim przypadku z rabatem 50 % na rate za P20.
    Dziś dzwoniłem do orange 510 100 100 proponują mi do Neostrady love z numer komórkowy główny 80 zł i dodatkowe 3 numery komórkowe po 20 zł. Powiedziałem, że oczekuje 15 zł za numery dodatkowe, ona twierdzi że nie może mi obniżyć ceny. Pytałem czy nie może czy nie chce i w związku z powyższym proszę o połączenie z DUK. Ludmiła z mocnym wschodnim akcentem twierdzi, że nie ma już takiego działu. Będzie dzwonić do mnie w poniedziałek 11 lutego. Na telepolis jeden użytkownik pisał, że dostał abonament za 15 zł na przedłużenie umowy.
    Czy spotkałeś się Zielony z abo 15 zł za numery dodatkowe i czy rabat 5 zł na ratę za telefon na dodatkowy numer można otrzymać od konsultanta czy trzeba wysyłać smsy i czekać na „załapanie” się na bonus. Znając orange to takie akcje fakultatywne często kończą się porażką klienta .
    Za pomoc z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem dlaczego skończył Ci się rabat Open Extra. On nie był przyznawany na określoną liczbę miesięcy tylko do zakończenia umowy głosowej pod warunkiem posiadania usługi stacjonarnej. Może powinieneś złożyć reklamację?
    Co do rabatów na LOVE to 5 zł rabatu oznacza 10% czyli bardzo słabo. Dzwoniłeś na *220 ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dzwoniłem na 220, tylko z mój orange. Nie wiedziałem ze te połączenia też są platne. Miałem przyznany rabat 30 % na 30 miesięcy więc kończy sie w marcu. Nie wiem jak go sie liczy ale bez rabatu łączną kwota abonamentu bez rat wzrosnie z 38 na 87,5. Obecna umowa kończy mi się w czerwcu ponieważ byla przedluzana przed koncem i ostanie 3 miesiące dodali do nowej wiec wyszło 33 miesiące. Abonament love jest raczej nie do ruszenia, dlatego licze na obniżenie 3 dodatkowych numerów z 20 na 15 zl. Telefon na numer dodatkowy na raty sobie odpuszczę bo taniej wychodzi na allegro. Na numer główny wezme P20 pro 66 zl x24. W poniedziałek ma do mnie zadzwonić Ludmiła z bok to się dopytam które rabaty mi zabierają a które zostają. Wolałbym zostać na obecnych warunkach bo do czerwca cos nowego moze pojawic sie na rynku i będę mógł nawet zmienić operatora.
    Greg

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielony
    Dzwoniłem dzis na *220  i *100 . Na 220 uzyskałem lepszą cene za numery dodatkowe bo 2x20 zl i 1x10 zl. czyli 50. NA *100 dowiedzialem sie na temat rabatów, zostaje mi OOE 67,50 ; 5,99 ; 5,01. Zabierają rabat 15 zl za raty , 30% na abonament i za coś 4,99. bo byly na 30 miesięcy.

    Konsultant może dac rabat 5 zl na rate za telefon ale na telefony z oferty podstawowej. Czyli  rabatu 50% juz nie można zwiększyć

    Komuś się moze przydac info nt. umowy na numer stacjonarny. Można wypowiedzieć dużo wcześnie bez kary. Moj stacjonarny kończy się we wrześniu, bo został przedłużony automatycznie w 2017.
    Greg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ogółem dali tylko 20% rabatu na jeden z ogółem 4 numerów. No to nie zaszaleli :-(
      Ta promocja z rabatem 50% na telefony chyba się kończy, bo z internetem mobilnym już się nie da zamówić.
      Z tym stacjonarnym to ciekawe info. Pewnie dlatego pozwalają, bo już ich ścigają za to automatyczne przedłużanie umów.

      Usuń
    2. Wczoraj mówiła babka, ze dałoby by radę z Internetem mobilnym skonfigurować love

      Usuń
  8. Nie zgodziłem się na Love z trzema komórkami za 50 zł . Za godzinę zadzwonił konsultant z działu rezygnacji zaproponował cztery numery dodatkowe za 40 zł 3 numery byłoby również 40 Jeśli uda mi sie w kwietniu wypowiedzieć umowę na nr stacjonarny to będę płacić za love 80+40 za komorki i raty za telefon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli na każdy dodatkowy dali 20% rabatu. Chyba nic więcej teraz się nie wyciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dają jeszcze 5 zł zniżki na raty w ofercie podstawowej, tam generalnie słabo telefony wychodzą. Choć jakbym potrzebował np huawei P 2019 to może wyjść taniej niż na allegro. P20 pro w orange nie ma wersji twiling(czy jakoś tak) jest tylko czarny i niebieski

    OdpowiedzUsuń
  11. W zasadzie tak, tylko że wyciągnąć rabat na abonament i zniżkę na telefon naraz, to już prawdziwe mission impossible ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czesc.
    mam Orange love do kwietnia - TV, Internet stacjonarny, abonament komi telefon stacjonarny (zby nie płacić 10 pln za łącze). Obecna propozycja 89.99 )czyli obecna cena za pakiet. Czy ugram cos więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę. Choć słyszałem plotki o bliskim wejściu nowej oferty. Być może wtedy pojawią się jakieś możliwości.

      Usuń