sobota, 13 kwietnia 2019

Tańsze telefony w sklepie internetowym Orange.

Wczoraj opublikowano nowy cennik Orange w którym zwróciłem uwagę na Motorolę Moto Z2 Play w całkiem przyzwoitej cenie: 20 zł/m-c w Planie Standardowym i 15 zł/m-c w Planie Optymalnym.
Biorąc pod uwagę 5 zł zniżki na telefon z DUK czy 10 zł zniżki z kodu rabatowego daje nam to naprawdę dobrą cenę na ten telefon, choć oczywiście trzeba wziąć pod uwagę, że jest już jakiś czas na rynku, a w dodatku Orange sprzedaje ubogą w pamięć wersję 3/32, a nie dostępną w innych sklepach 4/64 (od 900 zł).
Telefon cieszy się dobrymi opiniami użytkowników, warto zwrócić uwagę na takie cechy jak wyświetlacz superAMOLED, stosunkowo niezły aparat, czysty android i możliwość zastosowania dodatkowych modułów Moto Mods.
Na chwilę pojawił się w sklepie internetowym HTC U11, o którym pisałem już w poprzednich wpisach i wprawdzie szybko zniknął, ale jest spora szansa, że może być nadal dostępny w DUK.
Przypomnę, że w planie optymalnym wyceniono go na 840 zł (24 x 35 zł).

Ponadto w sklepie internetowym pojawiły się telefony odnowione, z których ja zwróciłem uwagę na:
Huawei P20 Pro za 1608 zł (24 x 67 zł) w planie Optymalnym. Z kodem rabatowym cena spadnie poniżej 1400 zł. Kupując telefon odnowiony zaoszczędzimy w tym przypadku około 300 zł, a przypomnę, że telefony odnowione w Orange pochodzą z odstąpień od umowy i praktycznie nie różnią się niczym od nowych (poza opakowaniem).
Alcatel 3 to żadna rewelacja, ale w przypadku posiadania kodu rabatowego można go dostać do Planu Standardowego praktycznie za darmo, a stare przysłowie mówi, że za darmo to i ocet słodki ;-)
Zanim skończyłem ten wpis był także przez jakiś czas dostępny iPhone X 64 w 24 ratach po 109 zł. Może jeszcze wróci?

Na koniec przypomnę, że o telefonach odnowionych w Orange szerzej pisałem kiedyś w tym wpisie na blogu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz