czwartek, 24 sierpnia 2017

Przepraszamy remanent ;-)

Nowe taryfy miały wejść od jutra, ale w sklepie internetowym weszły już dzisiaj.
Na razie zdążyłem tylko rzucić okiem, ale już widzę, że około 50% wpisów na blogu z dnia na dzień się zdezaktualizowało. Doprowadzenie całości do porządku zajmie mi pewnie dłuższą chwilę. Dlatego muszę Was prosić o cierpliwość. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszam :-)

Prawdopodobnie jesteście też ciekawi kiedy zdołam prześwietlić nowe taryfy.
Będę starał się zrobić to jak najszybciej, ale trzeba wziąć pod uwagę, że w przeciwieństwie do pracowników Orange nie przeszedłem w tym zakresie żadnych szkoleń.
Dodatkowo zakładam, że (jak zwykle w Orange) częściowo będzie to wszystko działało odmiennie niż to zapisano w regulaminach ;-) 

Dlatego w najbliższym okresie bardzo liczę na Waszą pomoc i wyrozumiałość. Wspólnie znacznie szybciej ustalimy sposób działania nowej oferty i ewentualne luki w systemie ;-)

7 komentarzy:

  1. Widzę, że umowy na 30 miesięcy znikneły

    OdpowiedzUsuń
  2. A minuty do ue na komorki to juz najlatwiej bylo zabrac. Roaming sraming

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj udało mi się przedłużyć umowę na plan wspólny przez duk z rabatem 30%. Dzisiaj nie mogę już podpisać umowy na plan dodatkowy. Chamska zagrywka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz bo mają bajzel w systemie i informatyk zapomniał zostawić taką opcję, czy gdzieś pytałeś i odpowiedzieli, że nie można?

      Usuń
    2. Próbowałem telefonicznie i otrzymałem odpowiedź że nie ma już takiej opcji. Kazałem zapytać przełożonego i po konsultacji dalej konsultantka stwierdziła że się nie da. Co ciekawe znajomy zadzwonił do duk i tam niby przenieśli mu numer z innej sieci jako dodatkowy, ale tak samo z duk można jeszcze zamówić starą ofertę, więc to nie jest wyznacznik.

      Usuń
    3. Sądzę, że w ciągu kilku dni taka możliwość wróci. Na razie jednak radzę złożyć oficjalną reklamację.
      Sam też zostawiłem sobie jeden numer do przeniesienia jako dodatkowy. Zrobiłem to celowo, żeby ich przetestować. Gdyby faktycznie się nie dało, to jest to moim zdaniem podstawa do zerwania umowy o plan główny z winy operatora.

      Usuń
  4. Wczoraj konsultantka zapewniała mnie, że będzie można zamówić plan dodatkowy tyle, że telefonicznie. Oby tylko nie kombinowali z okresem zastrzeżonym.

    OdpowiedzUsuń