Czy jest sens pisać o kolejnej ofercie na przeczekanie, kiedy mamy już cały katalog takich ofert?
Przemawiają za tym następujące argumenty. Każdy operator ma nieco inny zasięg sieci, więc większy wybór pozwala znaleźć ofertę dla siebie nawet tym, którzy mieszkają w kompletnej głuszy. Po drugie T-Mobile jest jednym z tych operatorów, którzy mają salony własne, co może być ważnym argumentem dla tych, którzy w przypadku jakiś problemów chcą mieć możliwość "nawtykać" jakiemuś konsultantowi twarzą w twarz ;-)
Po trzecie oferta jest całkiem niezła. Pozwala osiągnąć średni koszt poniżej 7 zł/m-c, choć tylko przez 4 miesiące.
Promocja obejmuje przenoszących numer do T-Mobile na kartę za pośrednictwem specjalnej strony internetowej. Warunkiem otrzymania darmowego pakietu usług na 3 miesiące jest doładowanie konta za minimum 25 zł. Te 25 zł wystarczy nam akurat na wykupienie pakietu na czwarty miesiąc, co pozwala uzyskać wspomniany wcześniej średni koszt 6,25 zł/m-c.
Pakiet usług, który w zamian otrzymamy jest całkiem zadawalający. W jego skład wchodzą nielimitowane rozmowy do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane SMS-y oraz pakiet 10 GB internetu (to wszystko na miesiąc). Dodatkowo w ofercie otrzymujemy roczną ważność konta.
Oczywiście każdy następny miesiąc zwiększa nam średni koszt użytkowania: 5 miesięcy w ofercie oznacza już średni koszt w wysokości 10 zł/m-c, 6 miesięcy to 12,5 zł/m-c, a 12 miesięcy oznacza 18,75 zł/m-c.
Sądzę, że w ciągu roku powinniśmy już jednak znaleźć jakąś dobrą ofertę docelową, w końcu do grudnia pozostało już tylko 7 miesięcy ;-)
Promocja trwa do 31.12.2017, choć operator przewidział możliwość jej skrócenia.
Link do regulaminu oferty.
Chciałem skorzystać z tej oferty, ale cały czas mam informację o niezabezpieczonym połączeniu na stronie. Próbowałem na trzech komputerach i różnych przeglądarkach. Można to jakoś wyjaśnić z operatorem?
OdpowiedzUsuńPołączenie nie jest szyfrowane, ale to raczej standard. Nie da się złożyć zamówienia, czy po prostu te komunikaty Cię niepokoją?
UsuńZamiast zielonej kłódki przy adresie mam literkę i w okręgu oraz informację, że połączenie nie jest bezpieczne. Na stronie bloga zresztą jest to samo. Skanowałem swój komputer dwoma antywirusami, więc to raczej nie jest jakiś wirus u mnie. Nie chciałbym, żeby moje dane dowodu i PESEL ktoś przejął.
OdpowiedzUsuńW takim razie radzę nie używać internetu ;-)
UsuńA tak poważnie, to z tego co na szybko sprawdziłem, Orange także zbiera zamówienia na nieszyfrowanych stronach, a z kolei w salonie konsultant może sobie spisać dane i je później sprzedać. Wyluzuj, bo stres Cię zabije;-)
Od kilku dniu próbuję przenieść numer do tej oferty za pośrednictwem podanej wyżej strony. Po wpisaniu numeru telefonu, wybraniu operatora i daty przeniesienia pojawia się biały ekran wczytywania i nic dalej się nie dzieje. Czy przenieść numer innym kanałem jednocześnie korzystając z promocji?
OdpowiedzUsuńNo to masz przedsmak słynnej jakości T-M ;-)
OdpowiedzUsuńAwaria była już wielokrotnie zgłaszana i podobno nad nią pracują.
Tylko, że pracują już od kilku dni i efektu jakoś nie widać. Dlatego pojawiły się spekulacje, że "awaria" jest celowa i ma pewien związek z nowymi zasadami roamingu.
Nie da się skorzystać z tej promocji w inny sposób.
Rozumiem. Czyli wszystko było ok, nagle coś się popsuło i od kilku dni nie są w stanie naprawić głupiego formularza na stronie? :)
UsuńTak, dokładnie.
Usuń