poniedziałek, 1 maja 2017

Wasze opinie na mój temat.

Dzisiaj jest 1 maja, więc postaram się nie przepracować ;-)
Prawie równe 2 miesiące temu złożyłem ofertę dla tych, którzy nie mają czasu bądź ochoty dużo czytać.
Przypomnę tylko, że osoby, które skorzystają z oferty są proszone o opublikowanie swojej opinii na mój temat (a właściwie to mojej usługi), a żeby opinia była możliwie obiektywna, to jeszcze w dodatku muszą za to zapłacić. Dlatego też nie dziwcie się, że tych opinii jest (i pewnie będzie) stosunkowo niewiele :-D (więcej opinii znajdziecie tutaj).
W każdym razie w tym wpisie będę je zamieszczał w miarę jak się będą pojawiały.
Przypomnę jeszcze, że w najmniejszym stopniu nie ingeruję w treść opinii, tak jak gazety nie ingerują w treść ogłoszeń, za publikację których wzięły pieniądze.
Oto pierwsze opinie:

28.04.2017
Jestem bardzo zadowolny z usług Pana Gerarda,dzięki jego pomocy zaoszczędziłem na abonamencie w Orange mimimum 60 zł miesięcznie co w skali umowy daje bardzo duże oszczędności.Nawet nie miałem pojęcia że takie warunki można otrzymać jak ja otrzymałem,na pewno w przyszłości skorzystam z jego usług i będę je polecał każdemu.Blog oceniam na bardzo wysokim poziomie.
Andrzej D


23.05.2017
Kolejne przedłużenie umowy w Orange ze względu na brak czasu było dla mnie sporym problemem. W ogóle nie orientowałem się w ofercie, nie miałem pojęcia jak negocjować, na jakie rabaty i korzyści mogę liczyć, na jakich zasadach rabatów i bonusów udzielają konsultanci DUK.
Zwróciłem się o pomoc do kolegi Zielonego 71. Rzeczywistość przerosła moje oczekiwania. Zielony 71 w rzeczowy, klarowny sposób wyjaśnia cała procedurę przedłużania umowy, od złożenia wypowiedzenia, aż do negocjacji z konsultantem. Cierpliwie odpowiada na wszelkie pytania, służy pomocą w każdej niejasnej kwestii. Co najważniejsze, jeśli przedstawia jakieś konkretne propozycje, to masz praktycznie 100 procent pewności, że z jego wsparciem założony cel negocjacji osiągniesz. Mnie na przykład z Jego pomocą udało się wywalczyć warunki, jakich na wstępie w ogóle nie brałem pod uwagę. Bez zagłębiania się w szczegóły napisze tyle, że suma opłat za abonament (3 karty SIM, no limit)​ i rat za telefon jest niższa, niż najniższa cena tego telefonu na wolnym rynku.
Nieocenioną pomocą jest też blog Zielonego, można tu znaleźć mnóstwo niezbędnych informacji. Reasumując, z czystym sumieniem polecam ofertę Zielonego 71. Nie zawiedziecie się. Ja jestem w pełni usatysfakcjonowany i wiem że w przyszłości też będę na Nim polegał.
                                                                                           Dawid

14.06.2017
OPINIA (WCIĄŻ) W PRZYGOTOWANIU.


22.06.2017
GOŚĆ ROBI 100% ROBOTY, ZE 100% SKUTECZNOŚCIĄ, ODPISUJE PO KILKA RAZY DZIENNIE I MA ANIELSKĄ CIERPLIWOŚĆ. BARDZO POLECAM. W.B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz