sobota, 11 marca 2017

Kolejna lajtowa oferta na przeczekanie.

Od 2 miesięcy czekam na szalone dni w Orange, ale operator najwyraźniej zakochał się w swojej nowej ofercie i zapomniał o bożym świecie. Może trochę potrwać zanim się przebudzi (czyli straci znaczną liczbę abonentów), dlatego dzisiaj napiszę o kolejnej ofercie na przeczekanie.

Lajt Mobile nie jest jeszcze marką szeroko rozpoznawaną na rynku, ale operator robi wiele, żeby to zmienić.
Wspominałem już na ten temat we wpisie na temat oferty abonamentowej tej sieci.
Okazuje się jednak, że także w ofercie na kartę można znaleźć ciekawą ofertę.

Co prawda podstawowy cennik raczej nie zachwyca: 17 groszy za minutę rozmowy, 12 groszy za SMS, czy 40 gr za MMS. Z pakietami też nie ma szału, właściwie tylko jeden zasługuje na wspomnienie: nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci (także na telefony stacjonarne) oraz nielimitowane SMS-y za 21 zł/30 dni.
Z pakietów internetowych najlepiej wygląda pakiet 10 GB za 10 zł/30 dni (bez lejka).

Jednak jest coś, co diametralnie zmienia obraz tej oferty. Wszystko to możemy mieć za połowę ceny!
Trwa bowiem promocja o nazwie "rejestracja z bonusem +100%", dzięki której pierwsze doładowanie związane z rejestracją numeru zostanie podwojone przez operatora.

Uzyskane dzięki promocji ceny 10,50 zł za 30 dni nielimitowanych rozmów i SMS-ów, czy 5 zł za pakiet 10 GB to już stawki godne odnotowania. Jest to niewątpliwie dobra oferta, której jedynym minusem jest to, że musimy z góry przewidzieć jak długo będziemy chcieli korzystać z usług operatora. Kolejne doładowania nie zostaną już podwojone, czyli musimy w momencie pierwszego doładowania zasilić konto kwotą, która wystarczy nam na cały planowany okres korzystania z oferty.

Co należy zrobić aby skorzystać z oferty?
W przypadku zakupu nowego startera sprawa wydaje się prosta.
Należy zarejestrować zakupiony starter na specjalnej stronie internetowej, a następnie wysłać przelew autoryzacyjny z rachunku bankowego osoby, na którą zarejestrowany jest starter. Kwota przelewu wraz z bonusem zasili konto numeru.
Miałem wątpliwości jak to będzie wyglądać w przypadku przeniesieniu numeru, bowiem numer przeniesiony od innego operatora jest już w zasadzie przecież zarejestrowany.
Zapytałem o to na czacie operatora, gdzie uzyskałem informację, że mimo wszystko będzie możliwa ponowna(?) rejestracja numeru na stronie i otrzymanie bonusu.

Na wszelki wypadek zamierzam jednak przeprowadzić eksperyment;-) O wynikach poinformuję niebawem.

Dla zainteresowanych transkrypcja czatu:
[12:34:42 PM] 1489229056318: Dzień dobry.
[12:37:04 PM] Konrad: Konrad joined conversation
[12:37:15 PM] Konrad: Witam w czym mogę pomóc ?
[12:42:06 PM] 1489229056318: Chciałbym zapytać czy można skorzystać z bonusu +100% za rejestrację w przypadku przeniesienia numeru od innego operatora?
[12:46:20 PM] Konrad: tak można
[12:46:30 PM] Konrad: zapraszamy do rejestracji numeru
[12:48:02 PM] 1489229056318: Rozumiem, że po przeniesieniu numeru od innego operatora jest on już automatycznie zarejestrowany. Jak należy wobec tego dokonać ponownej rejestracji?
[12:49:25 PM] Konrad: musimy zarejestrować numer w naszej sieci i wystąpić o przeniesienie numeru do aktualnego operatora
[12:50:36 PM] 1489229056318: Przyznam, ze nie do końca rozumiem.
[12:50:50 PM] 1489229056318: Czyli należy zarejestrować numer tymczasowy?
[12:51:43 PM] Konrad: aktualnym właścicielem numeru jest Pan, a operatorem jest aktualna sieć, abyśmy się stali Pana operatorem musimy wystąpić z wnioskiem o przeniesienie numeru
[12:52:23 PM] 1489229056318: To akurat wiem.
[12:52:38 PM] 1489229056318: Mam numer, który chciałbym przenieść.
[12:52:58 PM] 1489229056318: Wypelniam formularz przeniesienia na Państwa stronie.
[12:53:02 PM] 1489229056318: I co dalej?
[12:53:17 PM] Konrad: po wypełnieniu w ciągu 7 dni roboczych skontaktujemy się telefonicznie
[12:53:29 PM] 1489229056318: A dalej?
[12:55:51 PM] Konrad: telefonicznie poinformujemy o trybie przeniesienia numeru i wyślemy do podpisu wniosek o przeniesienie numeru w Pana imieniu
[12:56:37 PM] 1489229056318: Podpiszę ten wniosek i co dalej?
[1:04:32 PM] 1489229056318: ?
[1:04:49 PM] Konrad: zwrócimy się do operatora o przeniesienie numeru
[1:05:00 PM] Konrad: numer może zostać w ciągu 2 dni roboczych
[1:06:02 PM] 1489229056318: Kiedy dostanę kartę SIM Waszej sieci?
[1:06:39 PM] Konrad: razem z dokumentami do podpisu
[1:07:09 PM] 1489229056318: Czy karta będzie od razu aktywna?
[1:07:28 PM] Konrad: po przeniesieniu numeru
[1:07:47 PM] 1489229056318: Czyli nie będę mógł jej zarejestrować?
[1:09:36 PM] Konrad: jak numer zostanie przeniesiony do naszej sieci, będzie można wypełnić samodzielnie formularz i zarejestrować numer na stronie i otrzymać bonus
[1:11:04 PM] 1489229056318: Ale chyba po przeniesieniu numeru, to numer będzie już automatycznie zarejestrowany danymi otrzymanymi od starego operatora? Czy może się mylę?
[1:14:41 PM] Konrad: numer zostanie przeniesiony do naszej sieci, a jak będzie Panu zależało na bonusie, zarejestruje go Pan na stronie
[1:15:23 PM] 1489229056318: OK, dziękuję za wyjaśnienie.
[1:15:36 PM] Konrad: proszę bardzo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz