czwartek, 23 czerwca 2016

W dobrym kierunku... część 2

Wczoraj pisałem o najnowszej obniżce cen telefonów w Orange i ciekawych ofertach dla klientów nie korzystających z rabatu Orange Open Extra. Dzisiaj część druga, dotycząca posiadaczy usług stacjonarnych w Orange.
Przypomnę, że tym wpisie znajdziecie tabelkę, w której wymieniłem telefony warte zainteresowania, przy założeniu korzystania z rabatu Orange Open Extra.
W przypadku niektórych telefonów nic się nie zmieniło. Na przykład Samsung Galaxy S5 Neo najkorzystniej można było kupić w abonamencie za 75 zł. Najnowsza obniżka dotyczy tylko abonamentu za 55 zł. W dalszym ciągu jednak najbardziej opłacalny będzie zakup tego telefonu w abonamencie za 75 zł dlatego nie umieściłem tego telefonu w najnowszym zestawieniu. Są tu tylko telefony, dla których ostatnia obniżka cen spowodowała poprawę opłacalności zakupu.


Krótki opis do tabelki:
2 pierwsze wiersze to cena telefonu w Orange w wybranym abonamencie.
Trzeci wiersz to suma wszystkich rat, czyli tyle zapłacimy ogółem za sam telefon.
Czwarty wiersz wskazuje, który abonament wybrałem do obliczeń. Piąty wiersz to kwota abonamentu po rabacie promocyjnym.
Szósty wiersz to całkowita kwota umowy, czyli suma wszystkich opłat jakie poniesiemy w związku z umową. Nie uwzględniłem tylko ewentualnej aktywacji.
Siódmy wiersz to przybliżona cena telefonu wg. porównywarki Ceneo.
Ósmy wiersz to: całkowita kwota umowy (czyli wiersz 6) minus cena telefonu z siódmego wiersza. Tyle zapłacimy za same usługi Orange.
Wiersz 9 to: wiersz 8 podzielony na 24, czyli tyle zapłacimy miesięcznie za usługi Orange.


Jak widać, najnowsza obniżka cen posiadaczom usług stacjonarnych w Orange daje możliwość zakupu kilku telefonów na całkiem przyzwoitych warunkach. Na szczególną uwagę zasługuje Sony Xperia Z5, dla którego suma wszystkich opłat jest niższa niż cena samego telefonu w sklepie.

Mam wrażenie, że rozbicie oferty telefonów w Orange na cztery wpisy spowodowało, że stało się to wszystko mocno nieczytelne. Dlatego w kolejnym wpisie postaram się to zebrać w całość i podsumować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz