niedziela, 26 czerwca 2016

Konkurs dla członków klubu czytelników bloga.


Dla przypomnienia - o klubie czytelników bloga pisałem w tym wpisie. Do tej pory w ramach zajęć klubowych testowaliśmy zegarek, który chciał być smartwatchem.
Czekają na testy: karta sim do internetu mobilnego w roamingu oraz budżetowy smartfon Blackview A8.
Dziś dla odmiany, dla członków klubu - starych i nowych (a nawet tych, którzy dopiero chcą się zapisać) przygotowałem konkurs.
Zadanie jest naprawdę proste. Trzeba napisać wasz pomysł na ulepszenie bloga. Nie ma głupich pomysłów! Każdy jest dobry, choć pewnie nie każdy wykorzystam;-)
Ale niezależnie od tego czy go wykorzystam, nagroda w konkursie przysługuje każdemu, kto weźmie w nim udział!
Nagrodą gwarantowaną jest szkło hartowane do telefonu - model oczywiście wg. Waszego wyboru. Myślę, że taka nagroda przyda się każdemu, nawet jeżeli ma już szkło ochronne, to będzie miał zapasowe.
Poza tym, dla najlepszego pomysłu, który mnie zachwyci i go wykorzystam, przewidziałem nagrodę niespodziankę. Niestety ale ta nagroda gwarantowana nie jest;-) Wręcz pesymistycznie zakładam, że jej nie przyznam, bo niełatwo mnie zachwycić:-D
Liczy się pomysł a nie długość czy forma jego prezentacji. Jak mówi stare przysłowie ”Mądrej głowie dość dwie słowie”.
Konkurs potrwa długo, do wyczerpania puli nagród gwarantowanych, których przewidziałem 10. Każdy klubowicz może wziąć udział w konkursie jeden raz. Zgłoszenia należy wysyłać na adres: zielony71a@gmail.com
Będę na bieżąco aktualizował informację ile nagród pozostało w puli. Na dzień dzisiejszy pozostało 7 nagród.


1 komentarz:

  1. Wybaczcie, że nie odpowiem natychmiast na Wasze zgłoszenia.
    Chcę porównać Wasze uwagi, aby sprawdzić jakie powtarzają się najczęściej i uwzględnić to w mojej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń